A. B. S. "Jednou skautem - navždy skautem."

Výprava 25.-28.10. 2013 Vznik ČSR a ČR - 1. část

29. října 2013 v 18:08 | Špuntík a Klárka |  Rok 2013
Výpravy se zúčastnily - Rosnička, Bobeš, Terka starší, Denča mladší, Terka mladší, Eliška, Leo, Špuntík, Klárka, Elenka, Esterka, Míša a Peťa.
Přijely se na nás podívat - malá Terezka a Mirka :-)

Sraz byl u skautského domu v 17:15. Potom jsme šly na autobusové nádraží, na skaličňák. Potom jsme se ubytovaly a pak jsme se navečeřely a šly spát. Před spaním nám Rosňa s Bobšem četly Honzíkovu cestu.

Druhý den. Vstaly jsme v 8.20. K snídani jsme si vzaly jídlo, které jsme si přivezly. hrály jsme s Bobšem Škatulata batulata hejbejte se a jsme to změnily na věci. A potom přišel americký prezident, který se jmenoval Woodrow Wilson. Přišel, aby nám pomohl vytvořit vlastní stát. Zadal nám tři úkoly (1. přesvědčit prezidenta, 2. přesvědčit ostatní státy, 3. najít Washingtonskou deklaraci). A pak jsme dělaly podzimní kytku. Pak jsme šly na oběd k obědu byly těstoviny s mákem. Měly jsme polední klid do 14:00. Pak jsme hrály hru Král a šašek, pravidla: jsou dva týmy a každý tým si vybere krále a šaška a ostatní jsou poddaní. Šašek je nesmrtelný a chrání krále a poddané před vybitím, když se vybije král, tak hra končí. Potom jsme měly svačinu - mandarinku.

Potom nám Rosňa řekla, ať jdeme na úřad ke krmelci. Tam jsme našly papír, kde bylo napsáno: dlouhá pauza, jsme v kafíčkárně u staré chaty. tam jsme dostaly od dvou fiflenek dotazníky na zelenou kartu. měly jsme dotazníky vyplnit a potom jsme měly dvojce a jednu trojci a měly jsme za úkol říci si o sobě co nejvíce. Malý pak vydlabaly dýni a velký jí vyřezaly obličej. Mezitím malý vyráběly dráčky na špejli. Pak byla večeře, buřtguláš s chlebem. Potom jsme hráli Ubohou kočičku, Mozek a zpívaly jsme písničky. Špuntík měla divnej hlas. A pak jsme šly spát. Dobrou noc!!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.